22 czerwca 2015

Aga Borysewicz i jej piękne prace


Witam Was w ten cudowny słoneczny poniedziałek. Pierwszy poniedziałek lata 2015. Lata, którego w  tym roku w Anglii niestety nie spotkacie za oknem. Mimo słońca, niebo zasnuwają co rusz deszczowe chmury, a temperatura nie przekracza 18 stopni. Ja osobiście, lubię taką pogodę, bo źle czuję się w gorących klimatach, ale smutno mi, że dzieciaki w tym roku nie nałykają się odpowiedniej dawki witaminy D.

Chciałabym Was zaprosić na cykl "Poniedziałki z Przyjaciółmi", w którym będę co tydzień przedstawiała sylwetkę jednej osoby, która tak jak ja zajmuje się rękodziełem. W ten sposób chciałabym pokazać wszystkim jak piękny i wcale nie mały jest świat pasji.

Życzę miłego czytania, oglądania prac i zapraszam do komentowania.
pozdrawiam,
Marta



Agnieszka Borysewicz

Agnieszka Borysewicz, znana w świecie scrapbookerek jako Agnes B., jest jedną z najmilszych osób, jakie udało mi się poznać w ciągu minionego roku. Zawsze chętnie służy pomocą, dobrą radą i wsparciem. To ona pokazała mi jak działa program Craft Artist 2, w którym dzisiaj robię Wam cudne stempelki, karty, planery.
Agnieszka tworzy prześliczne kartki, zaproszenia, ale przede wszystkim piękne projekty graficzne. Jej digi stemple są wykorzystywane  przez setki osób w ich pracach, znajdują się na wielu tablicach pinterest.
 Od niedawna Aga B. jest projektantką prześlicznych papierów, które w wersji papierowej wydały
Białe Kruczki . Są też wersje digital, które można zakupić na etsy. Ja kupiłam i nie żałuję, bo się nie zawiodłam - papiery sa poprostu przepiękne. ( linki do stron znajdziecie na końcu wpisu ).
Chciałabym bardzo serdecznie zaprosić Was do odwiedzenia bloga i sklepu Agnieszki, bo napewno znajdziecie w nim coś dla siebie. Zachwycicie się pięknem prac i pozostaniecie u niej na dłużej niz tylko kawę lub herbatę.








5 komentarzy :

  1. O Mamuniu!!! Tyle ciepłych słów od Ciebie kochana, że aż łezka mi się zakręciła :)
    Dziękuję bardzo, za to, że jesteś fajną kumpelą, zawsze mi humor poprawisz ;) i cieszę się, że poznałam cię osobiście, bo jesteś miłą i ciepłą osobą z ogromnym poczuciem humoru, a ja takich ludzi uwielbiam :) no i zdolna oczywiście, sama robisz cuda z papieru, a teraz jeszcze digitalki, brawo!!! :* buziaki xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aguś w tym poście to sama prawda :)

      Usuń
  2. O Mamuniu!!! Tyle ciepłych słów od Ciebie kochana, że aż łezka mi się zakręciła :)
    Dziękuję bardzo, za to, że jesteś fajną kumpelą, zawsze mi humor poprawisz ;) i cieszę się, że poznałam cię osobiście, bo jesteś miłą i ciepłą osobą z ogromnym poczuciem humoru, a ja takich ludzi uwielbiam :) no i zdolna oczywiście, sama robisz cuda z papieru, a teraz jeszcze digitalki, brawo!!! :* buziaki xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie wybrałaś Agę na pierwszy poniedziałek,ze wszystkim się zgadzam Aga jest wspaniałą ciepłą osobą która zawsze służy pomocą :) Obie robicie cudowne stempelki z którymi uwielbiamy tworzyć :)
    Marta Twój blog jest świetny! Prace piękne ! będę tu częstym gościem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za przemiłe słowa i zapraszam serdecznie do odwiedzania mnie częściej :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka