8 czerwca 2015

Tydzień zabaw i konkursów na funpage

Kochani, 
z okazji zmian jakie zacszły zarówno na blogu jak i funpage chciałabym Was serdecznie zaprosić do zabawy. W tym tygodniu, codziennie, na moim funpage będą pojawiały się konkursy niespodzianki. Trzeba być bardzo czujnym :) i przede wszystkim "lubisiować" fp :) 

Jak widzicie zmiany są ogromne - szablon, kolorystyka, banerek Magicznego Zakątka, a nawet moje zdjęcie , zawitały na blog. Na funpage pojawiło się moje logo, które będzie teraz umieszczane na wszystkich zdjęciach moich prac. 


Chciałabym Was bardzo serdecznie zaprosić do zostania obserwatorami mojego bloga, który mam nadzieję w najbliższym czasie się rozwinie. Z racji tego, że zaczęłam projektować digi stemple, napisy, loga i ulotki, macie niepowtarzalną okazję korzystania z większości moich prac a darmo - więcej informacji znajdziecie w dziale " free digi " ( o tutaj ) .

Życzę udanego poniedziałku, bardzo kreatywnego, mobilizującego i pełnego spełnionych planów.

pozdrawiam,
Marta

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka