22 lipca 2016

Wyzwanie Magicznej Kartki - ulubiona kolekcja "malutkie szczęścia"

Cześć,
ponieważ nadal trwa wyzwanie na blogu Magicznej Kartki, a jego temat jest tak super i daje ogromne pole do popisu wyobraźni, przychodzę dzisiaj do Was z nową inspiracją, którą oczywiście zgłaszam na konkursik.
Jak już pisałam kilka dni temu, nie jestem w stanie wybrać ulubionej kolekcji MK, ponieważ wszystkie mają w sobie to "coś". W każdej kolekcji są cudne papiery, z których można tworzyć, tworzyć i tworzyć :) 
Dzisiaj pokażę Wam jak można wykorzystać kolekcję dziecięcą do stworzenia "dorosłej" kartki.

Przydasiowo:
 
 

9 komentarzy :

  1. Piękna! oczu nie można oderwać :) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Że ten tego...
    Ty wiesz...
    Żem ja zakochana w tej kartce!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna!Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki.Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! Rewelacyjnie wykorzystany papier. :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń
  5. CO za magiczne miejsce! Daczego ja wcześniej tu nie spacerowałam - nie wiem. Już dodane do obserwowanych więc teraz nowości nie przegapię.

    A karteczka z tego posta totalnie mnie rozczuliła:) jest tak cudownie skromniutka i słodziutka, a jednocześnie zachwyca kompozychą i detalami.

    Pozdrowionka i uściski!!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka