12 czerwca 2017

24. Dziekuję Ci...

Kochani dawno mnie nie bylo na blogu i dużo mam do nadrobienia, ale dzisiaj pochwale się swoja najnowszą świerzynką, którą skończyłam dosłownie przed kilkunastoma minutami. 
Praca ta została zrobiona na wyzwanie Bloom Craft i dedykowana jest mojej przyjaciółce Kasi z bloga Ni mniej ni wiecej..

Kasiu, dziękuję Ci za przecudowny dzień 10 czerwca na zlocie w Warszawie, kiedy to po 6 latach wirtualnej znajomości i przyjaźni, w końcu spotkałyśmy się i poznałyśmy na żywo. Dziekuję Ci, że jesteś dla mnie jak siostra i mimo tego, że mnie znasz - nadal mnie lubisz :D hehehe




pozdrawiam,
Marta




10 komentarzy :

  1. Marto, cieszę się, że mogłam Cię poznać osobiście na zlocie. To był świetny czas!
    Twoja praca zachwyca: te kolory, te dodatki, no i zdjęcie Was! SUPER!!!
    Dziękuję za dołączenie do wyzwania BloomCraft. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna praca! Twórcza i energetyczna na całego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny - bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna praca! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, piękna kolorystyka i kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. สมัครเพียงแค่สมัครสมาชิก ผ่านระบบออโต้ ฝาก ถอน รับโบนัส100% มั่นใจ ปลอดภัยเรื่องบริการ การเงินมั่นคง แตกเท่าไหร่ ได้กำไรมหาศาล คลิ๊กที่นี่ได้เลย รวมโปรสล็อตถอนไม่อั้น

    เล่นง่าย ได้เงินชัวร์ ไม่รับโบนัส ถอนได้ไม่อั้น slot เกมมือถือ เล่นได้ตลอด 24 ชั่วโมง ศูนย์รวมโปรสล็อตใหม่ล่าสุด สมัครslot ผ่านระบบออโต้

    รวมโปรสล็อตสมาชิกใหม่ เล่นสล็อตออนไลน์ ฝาก ถอน ผ่านระบบอัตโนมัติ 24 ชั่วโมง เล่นเกมดังทำเงินมากมาย จากทุกค่ายดัง

    OdpowiedzUsuń
  8. สูตรสล็อตทำเงิน แตกจริงทุกค่ายล่าสุด 2022 มีความแม่นยำสูง โปรแกรมสูตรสล็อตฟรี สามารถเอาชนะเกมสล็อตได้ง่ายมากกว่าเดิม 10 เท่า

    โปรแกรมช่วยเล่นสล็อต รับฟรี สูตรสแกนสล็อต ช่วยจับทางเกมสล็อตว่าจะไปทิศทางไหน สูตรสล็อตฟรีทุกค่าย สูตรสล็อต โกยเงิน2022

    OdpowiedzUsuń
  9. pg slot เกมสล็อตออนไลน์ ใหม่ล่าสุด แตกง่าย เว็บไซต์สล็อตที่มั่งคั่งทุกการพนันสล็อตออนไลน์
    allslot master เว็บใหม่ สมัครฟรี ไม่มีขั้นต่ำ ฝาก-ถอน ด้วยระบบออโต้

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka