21 października 2014

dla ukochanej Babci


Wyjątkowa dla mnie praca. Włożyłam w nią całe swoje serce - kochające i bardzo stęsknione. 

Niedługo 84te urodziny mojej babci. Ponieważ nie mogę być przy niej w Polsce, postanowilam zrobić coś wyjątkowego i jej wysłać.

Jednocześnie pudeleczko to zgłaszam na wyzwanie Magicznej kartki

( wykorzystałam piękne jesienne liscie w kolorze złota i czerwieni oraz takie dziwne włosie, które rośnie na kolbach w parku niedaleko mojego domu - jest ono umieszczone na wieczku i na podstawie tortu. Oczywiście praca z wykorzystaniem papierów z Magicznej Kartki )





3 komentarze :

  1. piękna praca babci na pewno się spodoba, rewelacyjna jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeslicznie uzyta nasz kolekcja a jesiennym naturalnym elementem :) Dziekuje za udzial w zabawie z Magiczna Kartka ! xoxo Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za słowa uznania - to dla mnie zaszczyt przeczytać tak miły komentarz

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka