26 lutego 2015

słoneczny exploding box

Kochani,
dzisiaj przychodzę do Was z nowym exploding box. dawno nie robiłam żadnego, aż tu nagle .. na Chrzciny powstał :) Ponieważ za oknem szaro i deszczowo, to postanowilam dodac troszkę słońca i ciepełka :) 

****
27/02 - dzisiaj jest mój ostatni dzień inspirowania jako Goscinna DT w Scrap&Craft. Bardzo dziękuję Emilii za szansę jaką mi dała. Było mi bradzo miło być częścia tak świetnego zespołu jakim jest DT w Scrap&Craft. 
Wszystkie moje koleżanki scraperki zapraszam do odwiedzenia strony sklepu i zapoznania sie z super ofertą, w której znajdziecie już między innymi papiery Magicznej Kartki, First Edition i wiele wiele innych pięknosci :) 
****

digi stempelek - Aga Borysewicz
miłego ogladania :)

papiery oczywiscie ze sklepu Scrap&Craft









1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka