9 maja 2015

spotkania na szczycie czyli scrapowanie online

Od wczoraj organizujemy z dziewczynami z UK i nie tylko, spotkania scrapowe na skype :) Wspólnie tworzymy, śmiejemy się, wymieniamy informacjami, doświadczeniami i nowinkami. Każda od każdej się uczy czegoś nowego.
Dziękuję serdecznie za czynny udział - Agnieszce , Joasi , Halince, Sandrze, Agnieszcze L. , Emilii, Monice i Olusi :) Jesteście kochane dziewczyny :*


Na piatkowym spotkaniu pracowałyśmy z paletami barw. Ja wybrałam taką: 

I na jej podstawie stworzyłam kartkę ślubną - zupelnie bez planu, poszłam na żywioł. Dodam, że troszkę trudno jest się skupić przy pracy kiedy kilka osób non stop zajmuje Cię rozmową :) Ale ma to też swoje cudowne uroki :)


Zabrakło mi limonkowego kolorku, ponieważ nie znalazłam wśród swojego miliona papierów, żadnego, który by odpowiadal :/ Dlatego karteczka lekko odbiega od energetycznej palety i wyszła stonowana. 

Sobotnie spotkanko  było typowo stemplowe. Praca dowolna, ale z uzyciem stempli - takich go kolorowania, digi stempli, odbijanych normalnie, wycinanych, co komu pasowało :) 
Pierwszy raz "wycinałam" stempel z papierów scrapowych. Pomysł ten podsunęła Scrapkate w swoim filmiku na yt. Postanowiłam spróbowac i .. efekt bardzo mi się podoba :) z całej laleczki Santoro pokolorowałam jedynie włosy :) 


Papiery na, kórych pracowałam to UHK i Magiczna Kartka :)

Miłego oglądania :) 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka