2 listopada 2015

Design Team BoxBlog - wyzwanie "tego jeszcze nie było"

Tego jeszcze U MNIE nie było - czekoladownik, czyli kartka, w którą chowamy czekoladę. 
Praca zrobiona na najnowsze wyzwanie dla bloga BoxBlog - "tego jeszcze nie było". 
W pracy użyłam papierków Lemoncraft oraz ich dodatków - badzików, które użyłam jako pół-perełki i kwiatków z dodatkowych arkuszy. Oczywiscie niezawodny dziurkacz MS i .. nowy wykrojniczek z MemoryBox Chandra Stem. 
Przepraszam Was za jakość zdjec, ale moj telefon zaczyna szwankować, do tego światło w weekend nie bardzo bo za oknem pochmurno :( Ale mam nadzieję, że coś tam widać.

zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w wyzwaniu BoxBlog - nagrody czekają

odwiedźcie też sklepik 



Użyłam:





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka