12 lutego 2016

Nowy projekt - strona z ofertą zaproszeń

Kochani,
projekt o którym chcę Wam dzisiaj powiedzieć ruszył niedawno. Myślałam o nim kilka miesięcy i dojrzewałam do tego jak go "ugryźć" by było dobrze ;)
Jak wiecie wykonuję na zamówienie zaproszenia ślubne, komunijne, urodzinowe, itd. Często dostając od Was pytania i prośby o ofertę musiałam przesyłać we wiadomości bo kilkanaście zdjęć plus opisywać każde co i jak. Zabierało to sporo czasu mi, a dla Was było niewygodne. 
Od teraz koniec w tym ! Stworzyłam specjalną stronę, na której znajdziecie tylko zaproszenia - zdjęcia z opisem i ceną, warunki i regulamin zamówień, kontakt do mnie i rozbudowaną stronę " o mnie" byście wiedzieli "z kim macie do czynienia".
Serdecznie zapraszam Was do polubienia mojej strony z ofertą ;)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka