31 lipca 2016

Design Team PWC - moje wyzwanie liftowe

Cześć,
dzisiaj kolejna niedziela, kiedy rusza wyzwanie na blogu PWC. Wygrałam naszą tygodniową rywalizację i to ja wyznaczyłam temat ;) jupiii. Startujemy z ...

LIFT KARTKI AGI BORYSEWICZ z bloga Agnes B. handmade

Tak, tak. Moja cudowna koleżanka po fachu pozwoliła nam zrobić sobie lifting ;) hehe 
Możecie się inspirować kolorystyką, układem, kształtami, wszystkim co tylko podpowiada Wam wyobraźnia.
Moja interpretacja pięknej karteczki Agnieszki:
Pamiętajcie o dodaniu banerka na blogu lub FB, z podlinkowaniem do bloga PWC ;)
Liczę na Wasz udział ;) Dla najlepszej pracy oprócz banerka czeka nagroda niespodzianka ;)
pozdrawiam,

ps. zapomniałam o ...  przydasiowo:
kwiatki WOC



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka