12 czerwca 2017

24. Dziekuję Ci...

Kochani dawno mnie nie bylo na blogu i dużo mam do nadrobienia, ale dzisiaj pochwale się swoja najnowszą świerzynką, którą skończyłam dosłownie przed kilkunastoma minutami. 
Praca ta została zrobiona na wyzwanie Bloom Craft i dedykowana jest mojej przyjaciółce Kasi z bloga Ni mniej ni wiecej..

Kasiu, dziękuję Ci za przecudowny dzień 10 czerwca na zlocie w Warszawie, kiedy to po 6 latach wirtualnej znajomości i przyjaźni, w końcu spotkałyśmy się i poznałyśmy na żywo. Dziekuję Ci, że jesteś dla mnie jak siostra i mimo tego, że mnie znasz - nadal mnie lubisz :D hehehe




pozdrawiam,
Marta




7 komentarzy :

  1. Marto, cieszę się, że mogłam Cię poznać osobiście na zlocie. To był świetny czas!
    Twoja praca zachwyca: te kolory, te dodatki, no i zdjęcie Was! SUPER!!!
    Dziękuję za dołączenie do wyzwania BloomCraft. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna praca! Twórcza i energetyczna na całego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny - bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Post jest naprawdę świetny i bardzo miło jest czytać i uzyskiwać informacje.
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna praca! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, piękna kolorystyka i kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka