21 kwietnia 2015

wyzwanie Magiczno Kartkowe

Ohh jak dawno nie brałam udziału w żadnym wyzwaniu. Aż zatęskniłam za dreszczykiem emocji wywołanych konkurencją :) Dzisiaj ostatni dzień wyzwania liftowego w Magicznej Kartce, więc postanowiłam stworzyć karteczkę własnie na ten konkursik :)

Liftowana kartka CreaDivy:


więcej jej prac oraz informację o wyzwaniu znajdziecie tutaj -> kliknij mnie :)

A oto moja interpretacja, czyli zliftowana karteczka :) 







W tej pracy użyłam:
1. piekne papiery z serii "Po prostu miłość" 
2. etykietki i napisy z serii "mali odkrywcy"
3. sznureczek craftowy i kwiatek z WOC
4. tekturka misia z Crafty Moly



5 komentarzy :

  1. Słodka karteczka, aż uśmiech ciśnie się na usta! :-)
    Dziękuję za wspaniały lift mojej pracy i serdecznie pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urocza! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione kolekcje na jednej kartce :) Super :)
    Dziękuję za zabawę z Magiczną Kartką :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka