20 kwietnia 2015

zlocik scrapowy :)


Wróciłam z Manchesteru - mojego pierwszego spotkanka craftowego. Poznałam cudownych ludzi, pełnych pasji, miłości do rękodzieła i do świata. W końcu mogłam sobie swobodnie i do woli pogadać o wykrojnikach, papierach, scrapkach, klejach, perełkach, przydiasiach i nie patrzono na mnie jak na szaloną 
Emotikon grin
 
Dziękuję serdecznie Ola Cabon i Radosław Caboń za gościnę, przepyszne jedzonko i cudowną atmosferę 
Emotikon smile
 Aga Borysewicz i Panterka - super było Was poznać na żywo, móc się wysciskać, pomęczyć wspolnie Bs'a i Robaczka 
Emotikon grin
, porozmawiać, dowiedzieć się tylu nowych i ciekawych rzeczy 
Emotikon smile

Na zdjęciach krótka fotorelacja z naszego spotkanka oraz skraby jakie przywiozłam ze sobą 
Emotikon smile
 Na zdjęciach nie ma bo nie wiem ja zrobic, ale dostałam jeszcze od Oli i Radka dwa wzorniki cudownych tapet, ktore sa tak śliczne ze niedługo pojawią się u mnie tapetowane karteczki 













Emotikon grin

2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka