16 listopada 2015

Design Team PWC - moje wyzwanie Tag Świąteczny

Wczoraj ruszyło nowe wyzwanie na blogu PWC, do którego temat wybrałam JA. Tak, tak - zasłużyłam sobie i jestem niezmiernie z tego uradowana :)
Mój tag przygotowałam z papierów UHK i Galerii Papieru. Pierwszy raz też bawiłam się nowymi mediami Ayeedy - pastą strukturalną i wypełniaczem szklanym. Nie widać tego tak dobrze na zdjęciu, ale na "deseczkach" są zrobione maską gwiazdki, które posypałam własnie wypełniaczem i dzięki temu praca się cudnie mieni.




Tekturki i kwiatki znajdziecie w sklepie Scrap and Craft
natomiast media Ayeedy w Przydasie Pasjonaty

zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu PWC - Tag Świąteczny


4 komentarze :

  1. Śliczny tag :) A gwiazdeczki widać, choć pewnie na żywo jest o wiele lepszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na żywo to się ładnie mieni. nie mam pojęcia jak w te pochmurną pogode zrobić ładne zdjęcie moim pseudo aparatem w telefonie D:

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka