15 listopada 2015

Design Team - Scrap & Craft - kartki na Boże Narodzenie


Hej,
niestety z powodu małego szpitala w domku ( wszyscy chorzy, nawet mój nigdy-nie-chorujący mąż ), w tym tygodniu mam opóźnienie z publikacją postów dla Was. Postaram się wszystko nadrobić :)
W czwartek był mój dzień na blogu Scrap & Craft. Przygotowałam kilka świątecznych kartek oraz digi stempelki do wykorzystania w Waszych pracach. 








Digi stempelki:






Użyłam:
Scrapiniec - christmas baubles
Scrapiniec - frame
Scrapiniec - doily lace
Scrapiniec - winter joy
Lemoncraft papers 6x6
Lemoncraft papers 12x12
Galeria papieru - papers 12x12
Petalo flowers

pozdrawiam Was cieplutko i do zobaczenia jutro :) 




2 komentarze :

  1. Cudowne kartki zrobiłaś. Życzę SZYBKIEGO POWROTU DO ZDROWIA dla Twojej rodzinki..

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka